ملزومات عایق کاری

تولید کننده انواع ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم چیست؟
آلومینیوم جکت
کلدینگ آلومینیوم
قیمت ورق آلومینیوم
انواع شمش آلومینیوم
ملزومات عایق کاری
چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

ملزومات عایق کاری

شرکت آلومینیوم آگرین تولید کننده انواع ورق آلومینیوم (ورق آلومینیوم با پوشش پلی سرلین، ورق آلومینیوم با پوشش پلی کرافت و…) و ملزومات عایق کاری آماده همکاری حرفه‌ ای با شما عزیزان است.

انواع ملزومات عایق کاری

از جمله ملزومات عایق کاری می توان به انواع تسمه با عرض های ۱۳، ۱۶، ۱۹ و ۲۵ میلی‌ متر و ضخامت ۰.۴ تا ۱ میلی متر از نوع استنلس استیل و گالوانیزه در قالب رول هایی با حداکثر وزن ۳۰ کیلو گرم جهت بستن جکت آلومینیومی قابل تولید و عرضه می باشند، اشاره نمود.

انواع تسمه با عرض های ۱۳، ۱۶، ۱۹ و ۲۵ میلی‌ متر و ضخامت ۰.۴ تا ۱ میلی‌ متر از نوع استنلس استیل و گالوانیزه در قالب رول هایی با حداکثر وزن ۳۰ کیلو گرم جهت بستن جکت آلومینیومی قابل تولید و عرضه می باشند.

ملزومات عایق کاری
انواع ملزومات عایق کاری

بست عایق کاری

بست های فلزی، جهت اجرای تسمه کشی و محکم کردن آن در انجام عملیات عایق کاری مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به ابعاد تسمه، بست های فلزی از جنس استنلس استیل و گالوانیزه با عرض های ۱۳، ۱۶، ۱۹ و ۲۵ میلی‌ متر و ضخامت ۰.۴ تا ۱ میلی‌ متر قابل تولید و عرضه می باشند.

پیچ استیل عایق کاری

به منظور سهولت در اجرا و افزایش کیفیت جکت های فلزی پیچ خودکار استنلس استیل بهترین انتخاب بوده و باعث بهبود کیفیت اجرای جکت آلومینیومی می شود. برای بهبود عملکرد پیچ، استفاده از واشر فلزی به همراه واشر نئوپرین ضروری است. ابعاد پیچ های خودکار از ۳.۶ تا ۹.۳ میلیمتر و طول آنها از ۹ تا تا ۲۵ میلی‌ متر متغیر است. هم چنین جنس و آلیاژ پیچ ها، فولاد ضد زنگ با گرید های ۳۰۴ و ۳۱۶ می باشد. رایج ترین سایز پیچ عایق کاری، سایز ۱۳*۸*۴ می باشد.

فنر انبساط تخت

از فنر های انبساط جهت تسمه کشی انواع مخازن و تجهیزاتی که امکان انبساط و انقباض در آن ها وجود دارد، استفاده می شود. فنر های انبساط با متریال استنلس استیل و گرید ۳۰۴ در طول‌ های ۵۰ و ۱۰۰ میلی متر و قطر مفتول ۱ میلی‌ متر قابل تولید و عرضه می باشند.

سیم مفتول

سیم مفتول با متریال فولادی گالوانیزه و فولاد ضد زنگ با گرید ۳۰۴ برای اجرا و بستن انواع عایق ها، مورد استفاده قرار می گیرند. گفتنی است در میان انواع تولید شده، سیم مفتول های با ضخامت ۰.۷ تا ۱.۶ میلی‌ متر که بیش ترین کاربرد را دارند، قابل تولید و عرضه می باشند.

چرا باید عایق کاری کرد؟

یکی از مهم ترین مسائل اقتصادی و قابل توجه در تاسیسات و کارخانجات بزرگ مانند پالایشگاه ها و نیروگاه ها، جلوگیری از هدر رفتن انرژی حرارتی می باشد.

طراحان و کارشناسان فنی با استفاده از انواع عایق ها تا حد قابل قبولی توانسته اند این مشکل را برطرف کنند. اما باید در جهت حفظ و نگهداری عایق ها در مقابل عوامل مختلف مانند عوامل جوی و صدمات مکانیکی، از لوازم جانبی دیگری اعم از لفاف های محافظ آلومینیومی با لایه پلی اتیلن و آستر کاغذی و ملزومات فلزی و غیر فلزی عایق کاری مانند انواع بست، تسمه، پرچ، پیچ، بست های چمدنای، فنر انبساط و انواع ماستیک، نوار درزگیر، واشر و… استفاده گردد.

لازم به ذکر است بازده عایق کاری با نحوه اجرای آن ارتباطی مستقیم دارد. چرا که باید تمامی اصول فنی به صورت دقیق و بی نقص اجرا شود.

ملزومات عایق کاری شامل چه مواردی می شود؟

در ادامه از مهم ترین ملزومات عایق کاری که می توانید از شرکت آلومینیوم آگرین تهیه کنید را برای شما نام برده ایم و مشخصات دقیق آن ها را برای شما شرح داده ایم:

لفاف آلومینیومی کرکره ای با آستری پلی کرافت با گام ۵ میلی متر به ضخامت های ۱ – ۲۵/۰ میلی متر به عرض یک متر در کلاف های ۳۰ متری

لفاف آلومینیومی کرکره ای با آستری پلی کرافت با گام ۳۲ میلی متر به ضخامت های ۱ – ۲۵/۰ میلی متر به عرض ۹۲/۰ متر و طول ۲ متر

لفاف آلومینیومی ساده با آستری پلی کرافت به ضخامت های ۱ – ۲۵/۰ میلی متر به عرض یک متر و طول ۲ متر
انواع ساپورت رینگ ها و اسپایدر کلمپ استنلس استیل و کربن استیل برای تمامی لوله های از قطر ۲ اینچ به بالا

لفاف آلومینیومی ساده با آستری پلی کرافت به ضخامت های ۱ – ۲۵/۰ میلی متر به عرض یک متر و در طول های مختلف بر حسب سفارش

تسمه آلومینیومی و استیل و گالوانیزه به عرض ۱۳، ۱۶، ۱۹، ۲۵ میلی متر به ضخامت های ۴/۰ و ۵/۰ میلی متر در کلاف های ۲۵ کیلو گرمی

بست آلومینیومی و استیل و گالوانیزه به عرض ۱۳، ۱۶، ۱۹، ۲۵ میلی متر به ضخامت های مختلف بر حسب سفارش فنر انبساط مارپیچ تخت به طول ۵ و ۱۰ سانتی متر و عرض ۲۹ میلی متر از جنس استیل

چفت و بست استنلس استیل در دو سایز بزرگ و کوچک

انواع پیچ خودکار استنلس استیل، واشر استنلس استیل و نئوپرین و پرچ استیل و آلومینیوم در اندازه های مختلف

انواع ماستیک و نوار های درزگیر (نئوپرین و نسوز)

ملزومات عایق کاری
ملزومات عایق کاری شامل چه مواردی می شود؟

برای سفارش ملزومات عایق کاری با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید:

تماس با کارشناسان شرکت آلومینیوم آگرین

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.